דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דירות למכירה בתל אביב 

מאת    [ 03/06/2009 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 4222 פעמים ]

דירות למכירה בתל אביב - מצרך מבוקש

דירות למכירה בתל אביב הן אחד המצרכים המבוקשים ביותר בשוק הנדל"ן הישראלי. מהפכת הנדל"ן שעברה על העיר בשנים האחרונות שינתה את שוק הדירות בתל אביב מן הקצה אל הקצה. גם העולם של דירות להשכרה בתל אביב עבר טלטלה חזקה בשנים אלו ובשנים האחרונות למצוא דירה להשכרה בתל אביב הייתה משימה כמעט בלתי אפשרית.
דירה בתל אביב היא כמעט השקעה בטוחה, ערכן עולה באופן תדיר עם השנים, למצוא דיירים שישכירו אותה זו ממש לא בעיה וגם מכירה עתידית במחיר רווח היא אפשרות סבירה ביותר. בשל כל הסיבות הנ"ל הפכו דירות למכירה בתל אביב לשוק דינאמי ורב פנים.

דירות למכירה בת"א - איך האמירו המחירים?

בתל אביב של השנים האחרונות חלו שינויים נדל"ניים רבים שהביאו לעליות ערכן של דירות למכירה בעיר. דוגמה טובה לכך היא שכונת נווה צדק שנחשבה לשכונת עוני לא מבוקשת בשל קרבתה ליפו ולשוק הכרמל. עם השנים החל לעלות ערך הדירות בשכונה בשל הבנייה הקלאסית שבה והקרבה לים, והיום אחרי שהשכונה עברה מתיחת פנים רצינית בעקבות התכנית לשימור שכונות, היא מהווה מוקד משיכה לאוליגרכים שונים, תושבים עמידים מצפון תל אביב שהחליטו לעבור אליה ומיליונרים מקומיים. רבים מבין אלה אף התעקשו לקנות בשכונה דירות שאינן דירות למכירה בשווי שעלה בהרבה על שוויין האמיתי. סיפורה של נווה צדק מגלם בעצם הסיפור של תל אביב כולה ומסביר בצורה הטובה ביותר כיצד האמירו מכירן של דירות למכירה בעיר.

דירות למכירה ומהפכת נדל"ן

עוד שינוי שעבר על העיר מאז כניסתו של רון חולדאי ללשכת ראש העיר הוא פתיחתה לפרויקטים נדל"ניים יקרים שהביאו לידי הצפה של דירות למכירה במחירים אסטרונומיים. תוך מספר שנים נבנו בתל אביב מספר רב של בנייני מגורים יוקרתיים שמשכו אליהם את עשירי ישראל והציבו סטנדרטים חדשים בכל הקשור לבנייני מגורים. דירה מקבלן המוצעת למכירה בבניינים אלו יכולה להגיע לסכומים אסטרונומיים בגובה מיליוני דולרים. העיר העברית הראשונה נאלצה להתרגל לסטנדרט חדש של בניינים יוקרתיים המכילים בריכה, חדר כושר, גני משחקים לילדים ועוד. אפשר לכנות את התופעה הזו כמהפכה של ממש בתחום הנדל"ן, וכיאה למהפכה היא זעזעה את אמות הסיפים של ענף הדירות בתל אביב וגרמה למחירן של דירות למכירה בעיר להרקיע שחקים.

דירות למכירה והמשבר הכלכלי

אך סופה של כל בועה להתפוצץ, וניתן לומר שהמשבר הכלכלי העולמי היה הסיכה שבבלון המחירים חסרי הפרופורציה שהגיעו אליהן דירות למכירה בתל אביב. מומחים טוענים כי כבר עכשיו ניתן להרגיש בירידת ערכן של דירות למכירה בעיר וזוהי רק תחילתו של תהליך עמוק יותר. האנומליה שבמחירי הדירות להשכרה בעיר ומחירן חסר הפרופורציה של הדירות למכירה הגיעה לסיומה וכעת אפשר לראות בלוחות מכירה השונים חזרה לפרופורציות. אבל שלא יהיו אשליות, דירות למכירה בתל אביב הן עדיין נכס יקר מאוד שבוודאי ישוב באיזשהו שלב לגדולתו. גם דירות להשכרה בתל אביב הן עדיין מצרך נדיר ויקר, אך בהחלט ניתן לראות ירידה במחירים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב